آموزش جستجوی سایت در گوگل
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نتایج بسته های محلی  آموزش جستجوی سایت در گوگل در جستجوی دسکتاپ معمولاً بر اساس نتایج جستجوی طبیعی به این شکل است:

 

Google Loca l Finders هنگامی که یک جستجوگر روی نقشه یا پیوند "نمایش همه" در یک بسته محلی کلیک می کند ، به صفحه ای هدایت می شود که معمولاً Local Finder نامیده می شود. در اینجا ، تبلیغات زیادی را می توان نمایش داد ، که معمولاً در گروه های ده نفره  آموزش جستجوی سایت در گوگل  مرتب شده اند و جستجوگر می تواند روی نقشه بزرگنمایی و بزرگنمایی کند تا ببیند آیا گزینه های آنها تغییر می کند یا خیر. نشانی اینترنتی این نوع نتیجه با google.com/ شروع می شود. برخی از صنایع مانند هتل ها دارای نمایشگرهای منحصر به فرد هستند ، اما اکثر دسته های مشاغل محلی دارای صفحه جستجوی محلی به این شکل هستند ، با لیستی از نتایج در سمت چپ و نقشه در سمت راست:

 

جستجوها با استفاده از Google Maps نتایجی را به وجود می آورند که به نظر می رسد کاملاً مشابه نتایج Local Finder است ، اگرچه تفاوت هایی نیز وجود دارد. کاملاً محتمل است که Google ممکن است در برخی موارد تجربه کاربر را تثبیت کرده و بسته های پیش فرض محلی را در Google Maps به جای مکان یاب محلی داشته باشد.

نشانی اینترنتی این نتایج با google.com/maps به جای google.com/search شروع می شود و در رایانه ، رتبه بندی صفحه Google Maps به این شکل است:

 

پنل GMB جایی است که شما بیشتر  آن را اداره می کنید

پس از ایجاد و ادعای نمایه های تج آموزش جستجوی سایت در گوگل اری Google خود ، می توانید اکثر (اما نه همه) ویژگیهای آنها را در پنل Google برای کسب و کار شما مدیریت کنید ، که به نظر می رسد

 

 

پنل GMB همچنین دارای ویژگی های تحلیلی به نام GMB Knowledge است. این رابط  iranian cyber کاربری بسیار مفیدی است ، اگرچه عناوین و عملکردهای برخی از اجزای آن ممکن است مبهم باشد. برخی از داده هایی که در نمای کلی GMB مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

در مورد جستجوی نام یا محل کسب و کار شما (به نام Direct) ، چه تعداد تصور ایجاد شد ،   آموزش جستجوی سایت در گوگل جستجوهای کلی که کسب و کار شما را با نام مشخص نمی کند ، اما مربوط به آنچه شما ارائه می دهید (به نام Discovery) و تحقیقات تجاری شرکت شما (من نام تجاری نامیده می شود) است.

 

اقدامات مشتری ، مانند بازدید از وب سایت ، تماس های تلفنی ، پیام ها و درخواست های سفر.

عبارات جستجو توسط کاربران اینترنت که تصویری از کسب و کار شما ایجاد کرده اند استفاده می شود.

 

برخی دیگر از ویژگی های GMB Insights وجود دارد ، و من این راهنمای جوی هاوکینز را برای درک سطح بالاتری از دلیل مواجهه و گیج کننده بودن رابط گزارش توصیه می کنم. داده های بسیار مهمی در GMB Insights وجود دارد ، اما تفسیر مناسب  آموزش جستجوی سایت در گوگل  آنها مستلزم پیام و بی حوصلگی در برابر برخی نقص ها است.

  

وقتی همه چیز با Google My Business اشتباه می شود

هنگام مشارکت در بازاریابی GMB با مشکلاتی روبرو می شوید و متوجه می شوید که انواع و اقسام سوالات از کار روزانه شما ناشی می شود. Google به شدت به پشتیبانی داوطلبانه در

 

انجمن انجمن راهنمای کسب و کار من در Google

و می توانید اکثر مسائل را به امید پاسخ عموم مردم یا مشارکت کنندگان در آنجا ارسال کنید. داوطلبان را کارشناسان محصولات طلا می نامند.

 

    با این حال ، در برخی موارد ، مشکلات مربوط به لیست شما مستلزم  آموزش جستجوی سایت در گوگل  این است که مستقیماً با Google صحبت کنید یا فرم ها را پر کنید.





:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: